Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19
รหัสดีโอไอ
Creator 1. Akaraphun Ratasuk
2. Sunanta Gajesanand
Title Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2565
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 45
Journal No. 175 (ก.ค.-ก.ย. 65)
Page no. 71
Keyword Food Delivery Service, Perceived Food Safety, Perceived Risk, Customer Trust, Customer Repurchase Intentions
URL Website http://www.jba.tbs.tu.ac.th
Website title http://www.journal.tbs.tu.ac.th
ISSN 2774-0153 (Online)
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ