รหัสดีโอไอ 10.14456/jba.2022.16
Creator 1. Akaraphun Ratasuk
2. Sunanta Gajesanand
Title Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2022
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 45
Journal No. 175 (ก.ค.-ก.ย. 65)
Page no. 71
Keyword Food Delivery Service, Perceived Food Safety, Perceived Risk, Customer Trust, Customer Repurchase Intentions
URL Website http://www.jba.tbs.tu.ac.th
Website title http://www.journal.tbs.tu.ac.th
ISSN 2774-0153 (Online)
ดิจิตอลไฟล์ Digital File

บรรณานุกรม

Akaraphun Ratasuk และ Sunanta Gajesanand. (2022) Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19. วารสารบริหารธุรกิจ JBA, 45(175 (ก.ค.-ก.ย. 65)), 71.
Akaraphun Ratasuk และ Sunanta Gajesanand. "Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19". วารสารบริหารธุรกิจ JBA 45 (2022):71.
Akaraphun Ratasuk และ Sunanta Gajesanand. Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19. คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์:ม.ป.ท. 2022.