รหัสดีโอไอ | 10.14456/jba.2022.16 |
---|---|
Creator | 1. Akaraphun Ratasuk 2. Sunanta Gajesanand |
Title | Roles of Food Safety on Customer Repurchase Intentions: The Mediation of Perceived Risk and Trust in Food Delivery Service in Bangkok during COVID-19 |
Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
Publication Year | 2022 |
Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
Journal Vol. | 45 |
Journal No. | 175 (ก.ค.-ก.ย. 65) |
Page no. | 71 |
Keyword | Food Delivery Service, Perceived Food Safety, Perceived Risk, Customer Trust, Customer Repurchase Intentions |
URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
ISSN | 2774-0153 (Online) |
ดิจิตอลไฟล์ |
Digital File |