How do the influencing factors of Key Opinion Leaders (KOLs) on social networks affect Vietnamese Consumers' Purchase Intention?
รหัสดีโอไอ
Title How do the influencing factors of Key Opinion Leaders (KOLs) on social networks affect Vietnamese Consumers' Purchase Intention?
Creator Hau Le
Contributor Hau Le
Publisher Rangsit University
Publication Year 2565
Keyword Belief in KOLs, Perception of the usefullness, Key Opinion Leaders (KOLs), Vietnamese Consumers, Purchase Intention
ISBN 978-616-421-157-5
Language EN
URL Website https://rsucon.rsu.ac.th/
Rangsit University

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ