Quality Assessment of perception and Customer Satisfaction with the Public relations media for the honey-roasted tamarind products. “Tamarind Creates Life” brand of the Farmer Community Enterprise Group creates life-changing gardens at Pak Num Poi
รหัสดีโอไอ
Creator Bussaba Hintow
Title Quality Assessment of perception and Customer Satisfaction with the Public relations media for the honey-roasted tamarind products. “Tamarind Creates Life” brand of the Farmer Community Enterprise Group creates life-changing gardens at Pak Num Poi
Contributor Kritsada On-ai, Orawan Sritongon
Publisher Pibulsongkram Rajabhat University
Publication Year 2568
Journal Title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
Journal Vol. 19
Journal No. 1
Page no. 138 - 155
Keyword Consumers, Public relations, Public relations media awareness, Perception, Quality assessment, Satisfaction
URL Website https://so01.tci-thaijo.org/index.php/GraduatePSRU
Website title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
ISSN 2985-0487 (Online)
สถาบันวิจัยและพัฒนา มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ