Effect of the Service Marketing Mix and Authenticity towards Satisfaction of Tourist Attractions in the Community-Based Tourism Norther Region Under the COVID - 19 Situation
รหัสดีโอไอ
Creator Kajohnsak Wongwirach
Title Effect of the Service Marketing Mix and Authenticity towards Satisfaction of Tourist Attractions in the Community-Based Tourism Norther Region Under the COVID - 19 Situation
Contributor Nattagant Rungruang, Boonthawan Wingwon
Publisher Pibulsongkram Rajabhat University
Publication Year 2566
Journal Title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
Journal Vol. 17
Journal No. 2
Page no. 544-561
Keyword Authenticity, Community-based tourism, Service marketing mix
URL Website https://so01.tci-thaijo.org/index.php/GraduatePSRU/article/view/262419
Website title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
ISSN ISSN 2985-0487 (Online)
สถาบันวิจัยและพัฒนา มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ