Influences of Perceived Quality the Expanding Relationship between Destination Image, Satisfaction and Attitudinal Loyalty of Tourists Visiting at Thai OTOP Nawatwithi Communities in the Upper Northern Region of Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Piyamas Wantayangnun
Title Influences of Perceived Quality the Expanding Relationship between Destination Image, Satisfaction and Attitudinal Loyalty of Tourists Visiting at Thai OTOP Nawatwithi Communities in the Upper Northern Region of Thailand
Contributor Boonthawan Wingwon, Montree Piriyakul
Publisher Pibulsongkram Rajabhat University
Publication Year 2565
Journal Title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
Journal Vol. 16
Journal No. 1
Page no. 323-338
Keyword Perceived quality, Destination image, Satisfaction, Attitudinal loyalty
URL Website https://so01.tci-thaijo.org/index.php/GraduatePSRU/article/view/243528
สถาบันวิจัยและพัฒนา มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ