The Impact of Embedded Advertising in Short-Form Videos Platform on Consumer Purchase Intention in Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Sorawadee Srivetbodee
Title The Impact of Embedded Advertising in Short-Form Videos Platform on Consumer Purchase Intention in Thailand
Contributor Piyachat Motakul
Publisher Thammasat Business School, Thammasat University
Publication Year 2568
Journal Title Journal of Business Administration (JBA)
Journal Vol. 48
Journal No. 186 (Apr-Jun 2025)
Page no. 24
Keyword Social Media Affordance, Creator Credibility, Desire to Postpone Closure, Product Relevance, Purchase Intention
URL Website http://www.jba.tbs.tu.ac.th
Website title http://www.journal.tbs.tu.ac.th
ISSN 2774-0153 (Online)
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ