|
Effects of Psychological Factors on Social Media Addiction and Hedonic Online Shopping Behavior |
|---|---|
| รหัสดีโอไอ | |
| Creator | 1. Pakakorn Rakrachakarn 2. Sarinya L. Suttharattanagul 3. Thittapong Daengrasmisopon 4. Ronnachai Leelachat |
| Title | Effects of Psychological Factors on Social Media Addiction and Hedonic Online Shopping Behavior |
| Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
| Publication Year | 2564 |
| Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
| Journal Vol. | 44 |
| Journal No. | 172 (ต.ค.-ธ.ค. 64) |
| Page no. | 105 |
| Keyword | Stress, Depression, Loneliness, Social Media, Social Media Addiction, Addiction, Hedonic Shopping |
| URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
| Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
| ISSN | 0125-233X (Print); 2774-0153 (Online) |