|
Offensive Products and the Determinants of the Feeling of Being Offended by Online Advertising: A Study of Thai Consumers |
|---|---|
| รหัสดีโอไอ | |
| Creator | Pakakorn Rakrachakarn |
| Title | Offensive Products and the Determinants of the Feeling of Being Offended by Online Advertising: A Study of Thai Consumers |
| Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
| Publication Year | 2561 |
| Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
| Journal Vol. | 41 |
| Journal No. | 157 (ม.ค.-มี.ค. 61) |
| Page no. | 39 |
| Keyword | Offensive Products, Offensive Advertising, Online Advertising, Demographic Factors, Religiosity |
| URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
| Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
| ISSN | 0125-233X |