Customer Accounting as a Valuable Approach of Strategic Management Accounting: Evidence from Hotel Businesses in Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Phaprukbaramee Ussahawanitchakit
Title Customer Accounting as a Valuable Approach of Strategic Management Accounting: Evidence from Hotel Businesses in Thailand
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2560
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 40
Journal No. 154 (เม.ย.-มิ.ย. 60)
Page no. 37
Keyword Customer Accounting, Customer Relationship, Customer Response, Customer Satisfaction, Customer Acceptance, Firm Performance
ISSN 0125-233X
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ