Consumer Willingness to Pay for Organic Food in Thailand: Evidence from the Random n th-Price Auction Experiment
รหัสดีโอไอ
Creator 1. Peewara Pracharuengwit
2. Yingyot Chiaravutth
Title Consumer Willingness to Pay for Organic Food in Thailand: Evidence from the Random n th-Price Auction Experiment
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2558
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 38
Journal No. 146 (เม.ย.-มิ.ย. 58)
Page no. 52
Keyword Organic Food, Willingness to Pay, Food Label, Random nth-Price Auction
ISSN 0125-233X
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ