Service Marketing Strategy Model of Thai Halal Restaurant for Preparation to AEC
รหัสดีโอไอ
Creator 1. Sirikul Prasertsomboon
2. Ream Saijam
Title Service Marketing Strategy Model of Thai Halal Restaurant for Preparation to AEC
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2558
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 38
Journal No. 145 (ม.ค.-มี.ค. 58)
Page no. 65
Keyword Service marketing Strategy, Thai Halal Restaurant, Internal Marketing, Perceived Service Quality, Customer Loyalty
ISSN 0125-233X
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ