![]() |
Drivers of E-Commerce Continuance Intention: A Comparison across Baby Boomers, Generations X, Y, and Z |
---|---|
รหัสดีโอไอ | |
Creator | อมรรัตน์ ท้วมรุ่งโรจน์ |
Title | Drivers of E-Commerce Continuance Intention: A Comparison across Baby Boomers, Generations X, Y, and Z |
Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Publication Year | 2564 |
Journal Title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
Journal Vol. | 43 |
Journal No. | 168 |
Page no. | 21-46 |
Keyword | Online Shopping, Baby Boomers, Generation X-Y-Z, Trust, Motivations, ชอปปิ้งออนไลน์, เบบี้บูมเมอร์, เจเนอเรชัน X-Y-Z, ความไว้วางใจ, แรงจูงใจ |
URL Website | http://cbsreview.cbs.chula.ac.th/Home.aspx |
Website title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
ISSN | 2730-2660 |