![]() |
Influence of Reference Groups and Positive eWOM on Consumer Responses to Green Products |
---|---|
รหัสดีโอไอ | |
Creator | Chonlada Sajjanit |
Title | Influence of Reference Groups and Positive eWOM on Consumer Responses to Green Products |
Publisher | โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Publication Year | 2563 |
Journal Title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
Journal Vol. | 42 |
Journal No. | 165 |
Page no. | 68-92 |
Keyword | Green Marketing, Green Products, Reference Groups, eWOM Communications, Structural Equation Modeling, การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม, สินค้าเพื่อสิ่งแวดล้อม, กลุ่มอ้างอิง, การสื่อสารแบบปากต่อปากทางอิเล็กทรอนิกส์, แบบจำลองสมการเชิงโครงสร้าง |
URL Website | http://cbsreview.cbs.chula.ac.th/Home.aspx |
Website title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
ISSN | 2730-2660 |