|
Managing Internal Communication for Employee Engagement Towards Customer Satisfaction: A Case Study of a Thai Restaurant Chain |
|---|---|
| รหัสดีโอไอ | |
| Creator | Panet Serirungsun |
| Title | Managing Internal Communication for Employee Engagement Towards Customer Satisfaction: A Case Study of a Thai Restaurant Chain |
| Publisher | โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
| Publication Year | 2561 |
| Journal Title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
| Journal Vol. | 40 |
| Journal No. | 156 |
| Page no. | 146-178 |
| Keyword | Internal Communication, Communication Barriers, Employee Engagement, Customer Satisfaction, Thai Restaurant Chain, การสื่อสารภายใน, อุปสรรคในการสื่อสาร, การมีส่วนร่วมของพนักงาน, ความพึงพอใจของลูกค้า, เครือข่ายร้านอาหารสัญชาติไทย |
| URL Website | http://cbsreview.cbs.chula.ac.th/Home.aspx |
| Website title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
| ISSN | 0125-6564 |