Factors Impacting the Perceived Usefulness and Behavioral Intention toward Blended Learning System in Higher Education
รหัสดีโอไอ
Creator Zhijian Lin
Title Factors Impacting the Perceived Usefulness and Behavioral Intention toward Blended Learning System in Higher Education
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title AU-GSB e-Journal
Journal Vol. 18
Journal No. 4
Page no. 84-96
Keyword Blended Learning System, Perceived Usefulness, Behavioral Intention, Higher Education, China
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/AU-GSB/article/view/8456
Website title AU-GSB e-Journal
ISSN 1906-3296
AU-GSB e-Journal

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ