Influencing Factors of Consumers Satisfaction and Purchase Intention toward Social Commerce Context in Hangzhou, China
รหัสดีโอไอ
Creator Wenting Zhang
Title Influencing Factors of Consumers Satisfaction and Purchase Intention toward Social Commerce Context in Hangzhou, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title AU-GSB e-Journal
Journal Vol. 18
Journal No. 4
Page no. 26-39
Keyword Hedonic Value, Trust, Social Commerce, Customer Satisfaction, Purchase Intention
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/AU-GSB/article/view/8418
Website title AU-GSB e-Journal
ISSN 1906-3296
AU-GSB e-Journal

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ