Factors Impacting Behavioral Intention to Use Blended Learning for English Courses in Higher Vocational Colleges in China
รหัสดีโอไอ
Creator Liu Jing
Title Factors Impacting Behavioral Intention to Use Blended Learning for English Courses in Higher Vocational Colleges in China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title AU-GSB e-Journal
Journal Vol. 18
Journal No. 4
Page no. 51-64
Keyword Behavioral Intention, Blended Learning, Higher Vocational College, Intervention Design Implementation
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/AU-GSB/article/view/8419
Website title AU-GSB e-Journal
ISSN 1906-3296
AU-GSB e-Journal

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ