PERCEPTION OF HERBAL PRODUCTS, MARKETING OF HERBAL PRODUCTS AND INTENTION TO USE HERBAL PRODUCTS: A CASE OF ELDERLY PATIENTS AT SOMDECH PHRA DEBARATANA MEDICAL CENTER, FACULTY OF MEDICINE RAMATHIBODI THAILAND
รหัสดีโอไอ
Creator 1. Luerat Anuratpanich
2. Solos Techamanon
3. Montaya Sununtiwat
4. Sarun Gorsanan
5. Patcharin Supapsophon
6. Pattana Ajjaneeyakul
Title PERCEPTION OF HERBAL PRODUCTS, MARKETING OF HERBAL PRODUCTS AND INTENTION TO USE HERBAL PRODUCTS: A CASE OF ELDERLY PATIENTS AT SOMDECH PHRA DEBARATANA MEDICAL CENTER, FACULTY OF MEDICINE RAMATHIBODI THAILAND
Publisher College of Pharmacy, Rangsit University
Publication Year 2561
Journal Title Interprofessional Journal of Health Sciences
Journal Vol. 16
Journal No. 2
Page no. 164-174
Keyword Elderly patients, herbal product, consumer perception
URL Website https://ijhs.rsu.ac.th/files/issues/V16N2/101_20190109004233.pdf
Website title https://ijhs.rsu.ac.th/
ISSN 0858-7531
วิทยาลัยเภสัชศาสตร์ มหาวิทยาลัยรังสิต

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ