![]() |
Managing Internal Communication for Employee Engagement Towards Customer Satisfaction: A Case Study of a Thai Restaurant Chain |
---|---|
รหัสดีโอไอ | |
Creator | Panet Serirungsun |
Title | Managing Internal Communication for Employee Engagement Towards Customer Satisfaction: A Case Study of a Thai Restaurant Chain |
Publisher | โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Publication Year | 2561 |
Journal Title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
Journal Vol. | 40 |
Journal No. | 156 |
Page no. | 146-178 |
Keyword | Internal Communication, Communication Barriers, Employee Engagement, Customer Satisfaction, Thai Restaurant Chain, การสื่อสารภายใน, อุปสรรคในการสื่อสาร, การมีส่วนร่วมของพนักงาน, ความพึงพอใจของลูกค้า, เครือข่ายร้านอาหารสัญชาติไทย |
URL Website | http://cbsreview.cbs.chula.ac.th/Home.aspx |
Website title | จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์ |
ISSN | 0125-6564 |