The Impact of Augmented Reality on Perceived Value and Consumer Buying Intention: A Cross-Cultural Comparison from the Uses and Gratifications Perspective
รหัสดีโอไอ
Creator Sorranan Rongrodejanarug
Title The Impact of Augmented Reality on Perceived Value and Consumer Buying Intention: A Cross-Cultural Comparison from the Uses and Gratifications Perspective
Publisher Thammasat Business School, Thammasat University
Publication Year 2568
Journal Title Journal of Business Administration (JBA)
Journal Vol. 48
Journal No. 186 (Apr-Jun 2025)
Page no. 69
Keyword Augmented Reality, Augmented Reality Marketing, Cross-Cultural Marketing, Digital Marketing, Thai Consumers, UK Consumers
URL Website http://www.jba.tbs.tu.ac.th
Website title http://www.journal.tbs.tu.ac.th
ISSN 2774-0153 (Online)
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ