![]() |
AI Sentiment Analysis for Destination Branding: A Case Study of Buriram, Thailand |
---|---|
รหัสดีโอไอ | |
Creator | 1. Itsaree Khumtaveeporn 2. Kritsadarat Wattanasuwan |
Title | AI Sentiment Analysis for Destination Branding: A Case Study of Buriram, Thailand |
Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
Publication Year | 2566 |
Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
Journal Vol. | 46 |
Journal No. | 180 (ต.ค.-ธ.ค. 66) |
Page no. | 50 |
Keyword | Sentiment Analysis, Destination Branding, LDA, Topic Modeling, eWOM |
URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
ISSN | 2774-0153 (Online) |