![]() |
Effects of Psychological Factors on Social Media Addiction and Hedonic Online Shopping Behavior |
---|---|
รหัสดีโอไอ | |
Creator | 1. Pakakorn Rakrachakarn 2. Sarinya L. Suttharattanagul 3. Thittapong Daengrasmisopon 4. Ronnachai Leelachat |
Title | Effects of Psychological Factors on Social Media Addiction and Hedonic Online Shopping Behavior |
Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
Publication Year | 2564 |
Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
Journal Vol. | 44 |
Journal No. | 172 (ต.ค.-ธ.ค. 64) |
Page no. | 105 |
Keyword | Stress, Depression, Loneliness, Social Media, Social Media Addiction, Addiction, Hedonic Shopping |
URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
ISSN | 0125-233X (Print); 2774-0153 (Online) |