|
The Relationship between Market Orientation, Marketing Capabilities and Thai OTOP Performance |
|---|---|
| รหัสดีโอไอ | |
| Creator | 1. Laddawan Lekmat 2. Vechayan Choychoowong 3. Piyarat Pipitvanichtham |
| Title | The Relationship between Market Orientation, Marketing Capabilities and Thai OTOP Performance |
| Publisher | คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
| Publication Year | 2563 |
| Journal Title | วารสารบริหารธุรกิจ JBA |
| Journal Vol. | 43 |
| Journal No. | 167 (ก.ค.-ก.ค. 63) |
| Page no. | 58 |
| Keyword | Market Orientation, Marketing Capabilities, Firm Performance, OTOP |
| URL Website | http://www.jba.tbs.tu.ac.th |
| Website title | http://www.journal.tbs.tu.ac.th |
| ISSN | 0125-233X |