Offensive Products and the Determinants of the Feeling of Being Offended by Online Advertising: A Study of Thai Consumers
รหัสดีโอไอ
Creator Pakakorn Rakrachakarn
Title Offensive Products and the Determinants of the Feeling of Being Offended by Online Advertising: A Study of Thai Consumers
Publisher คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Publication Year 2561
Journal Title วารสารบริหารธุรกิจ JBA
Journal Vol. 41
Journal No. 157 (ม.ค.-มี.ค. 61)
Page no. 39
Keyword Offensive Products, Offensive Advertising, Online Advertising, Demographic Factors, Religiosity
URL Website http://www.jba.tbs.tu.ac.th
Website title http://www.journal.tbs.tu.ac.th
ISSN 0125-233X
วารสารบริหารธุรกิจ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ