Achieving Sustainable Business Growth through Consumer Relationships with Brands and Companies
รหัสดีโอไอ
Creator Piya Ngamcharoenmongkol
Title Achieving Sustainable Business Growth through Consumer Relationships with Brands and Companies
Publisher MSMIS Thammasat University
Publication Year 2567
Journal Title Journal of information systems in Business
Journal Vol. 10
Journal No. 2-3
Page no. 45
Keyword Brand Value, Company Reputation, Consumer Relationship
URL Website http://www.jisb.tbs.tu.ac.th
ISSN 2465-4264
โครงการปริญญาโทระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ