Customer Purchase Intention in Virtual Shopping Mall
รหัสดีโอไอ
Creator Aekgarphat Pinijsakkul and Supeecha Panichpathom
Title Customer Purchase Intention in Virtual Shopping Mall
Publisher MSMIS Thammasat University
Publication Year 2565
Journal Title Journal of information systems in Business JISB
Journal Vol. 8
Journal No. 3
Page no. 6
Keyword Virtual shopping mall, Human computer interface, Sensory design, Interaction design, Information design
URL Website http://www.jisb.tbs.tu.ac.th
ISSN 2465-4264
Abstract This study examined each aspect of interface design using a human-computer interface (HC-interface) strategy for taxonomy in V-avenue. This study aims to explore the relationship between interface design, satisfaction, online trust, and purchase intention using hedonic and utilitarian motivation as moderators.
โครงการปริญญาโทระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ