Relationship between the image of food and food satisfaction of international tourists: The moderating effect of tourist groups
รหัสดีโอไอ
Creator Charoenchai Agmapisarn, Hyung-Min Choi and Siriporn Khetjenkarn
Title Relationship between the image of food and food satisfaction of international tourists: The moderating effect of tourist groups
Publisher Silpakorn University Research Innovation and Creativity Administration Office
Publication Year 2565
Journal Title Humanities, Arts and Social Sciences Studies
Journal Vol. 22
Journal No. 3
Page no. 624-640
Keyword Food image, food satisfaction, local food, European and non-European, moderating role
Silpakorn University Research, Innovation and Creativity Administration Office, Sanam Chandra Palace Campus

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ