A model of Lanna boutique small hotel's service quality, customer satisfaction and percieved value influencing behavioral intention, a case study of Chiang-Mai, Thailand
รหัสดีโอไอ
Title A model of Lanna boutique small hotel's service quality, customer satisfaction and percieved value influencing behavioral intention, a case study of Chiang-Mai, Thailand
Creator Nutthaporn Wongprateep
Contributor Watsida Boonyanmethaporn
Publisher National Institute of Development Administration
Publication Year 2564
Keyword Hotels -- Customer services -- Thailand -- Chiang Mai || Hotels -- Designs and plans || Hotels -- Decoration
National Institute of Development Administration

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File #1
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ