Structural equation model of corporate social responsibility innovation, corporate image and corporate reputation towards corporate social responsibility innovation adoption among generation Y
รหัสดีโอไอ
Title Structural equation model of corporate social responsibility innovation, corporate image and corporate reputation towards corporate social responsibility innovation adoption among generation Y
Creator Chonnikarn Seritanondh
Contributor Yubol Benjarongkij
Publisher National Institute of Development Administration
Publication Year 2561
Keyword e-Thesis, Social responsibility of business, Generation Y, ความรับผิดชอบต่อสังคม, ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ
National Institute of Development Administration

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File #1
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ