Developing a Pluralistic Model for Marketing-led Crisis Recovery of Tourist Destinations: A Case Study of Phuket Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Chidchanok Anantamongkolkul
Title Developing a Pluralistic Model for Marketing-led Crisis Recovery of Tourist Destinations: A Case Study of Phuket Thailand
Contributor Umaporn Somkai, Kenneth Butcher, Saree Boonrat
Publisher Research Administration Division
Publication Year 2568
Journal Title Thammasat Review
Journal Vol. 28
Journal No. 1
Page no. 366-393
Keyword Crisis management, Recovery strategies, Travel behaviour, Push/pull motives, Mixed method
URL Website https://sc01.tci-thaijo.org/index.php/tureview/article/view/241118
Website title ThaiJo2
ISSN 2630-0303
Thammasat Review

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ