Factors Impacting Customers Satisfaction Loyalty and Continuance Intention in Using Car Sharing Service Platform in Chengdu China
รหัสดีโอไอ
Creator Junpeng Jiang
Title Factors Impacting Customers Satisfaction Loyalty and Continuance Intention in Using Car Sharing Service Platform in Chengdu China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2567
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 16
Journal No. 3
Page no. 193-205
Keyword Customer loyalty, Commitment, Satisfaction, Continuance Intention, Sharing Economy Services
URL Website http://www.assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/7676
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586 - 9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ