Innovative Product Design Based on Translating Customer's Feelings-Case Study of Foldable Hat Insert
รหัสดีโอไอ
Creator Suchada Rianmora
Title Innovative Product Design Based on Translating Customer's Feelings-Case Study of Foldable Hat Insert
Contributor Tanyaporn Kachayoungyuen, Nuttakarn Paothong, Kataporn Tailangka
Publisher Research Administration Division
Publication Year 2565
Journal Title Science & Technology Asia
Journal Vol. 27
Journal No. 4
Page no. 291-320
Keyword Conceptual design, Foldable hat insert, Product design and development, Reverse Engineering, Rapid prototyping, Splines model
URL Website https://www.tci-thaijo.org/index.php/SciTechAsia/index
Website title ThaiJo2
ISSN 2586-9000
Science & Technology Asia

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ