The Effect of Online Micro-influencers’ Attributes on Decision-making in Travel Phuket under Creative City of Gastronomy Concept
รหัสดีโอไอ
Creator Watcharin Keadsap
Title The Effect of Online Micro-influencers’ Attributes on Decision-making in Travel Phuket under Creative City of Gastronomy Concept
Contributor Darunee Mukem
Publisher Pibulsongkram Rajabhat University
Publication Year 2568
Journal Title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
Journal Vol. 19
Journal No. 1
Page no. 108 - 122
Keyword Online micro-influencers, Tourists, Creative city of gastronomy
URL Website https://so01.tci-thaijo.org/index.php/GraduatePSRU
Website title Humanities and Social Sciences Journal of Pibulsongkram Rajabhat University
ISSN 2985-0487 (Online)
สถาบันวิจัยและพัฒนา มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ