Marketing Factors that Impact Consumers' Decisions to Use Spa Services and the Assessment of Customer Perceptions of Service Quality in Spa Services in Bangkok
รหัสดีโอไอ
Creator Anchana NaRanong
Title Marketing Factors that Impact Consumers' Decisions to Use Spa Services and the Assessment of Customer Perceptions of Service Quality in Spa Services in Bangkok
Contributor Satayu Pattarakijkusol
Publisher School of Public Administration, National Institute of Development Administration (NIDA)
Publication Year 2562
Journal Title Journal of Public and Private Management
Journal Vol. 26
Journal No. 2
Page no. 119
Keyword Spa, marketing mix, SERVQUAL model
URL Website www.gspajournal.com
ISSN 2697-6226
การจัดการภาครัฐและภาคเอกชน

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ