The Importance of Food Hygiene in Building Customer Trust and Repurchase Intentions in Bangkok Street Food for Sustainable Development
รหัสดีโอไอ
Creator Akaraphun Ratasuk
Title The Importance of Food Hygiene in Building Customer Trust and Repurchase Intentions in Bangkok Street Food for Sustainable Development
Publisher National Institute of Development Administration
Publication Year 2567
Journal Title NIDA Development Journal
Journal Vol. 64
Journal No. 2
Page no. 49-76
Keyword Perceived Hygiene, Customer Repurchase Intentions, Customer Trust, Street Food
URL Website https://so04.tci-thaijo.org/index.php/NDJ
Website title NIDA Development Journal
ISSN 2822-0536
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ