Factors affecting the buying decision of agricultural products
รหัสดีโอไอ
Creator Priyakorn Banchuen
Title Factors affecting the buying decision of agricultural products
Contributor Jetchan Atthaisong
Publisher Faculty of Management Science Nakhon Pathom Rajabhat University.
Publication Year 2567
Journal Title Journal of Management Science Nakhon Pathom Rajabhat University
Journal Vol. 11
Journal No. 2
Page no. 109-121
Keyword services marketing mix, product, buying decision, agricultural cooperative
URL Website https://so03.tci-thaijo.org/index.php/JMSNPRU/issue/view/17878
Website title https://so03.tci-thaijo.org/index.php/JMSNPRU/index
ISSN 2392-5817
คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฎนครปฐม

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ