Content Analysis on Facebook Advertising: A Case Study of Daily Product Fanpage in Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Supparanun Kanchanakul and Ekarat Rattakan
Title Content Analysis on Facebook Advertising: A Case Study of Daily Product Fanpage in Thailand
Publisher MSMIS Thammasat University
Publication Year 2565
Journal Title Journal of information systems in Business JISB
Journal Vol. 8
Journal No. 3
Page no. 31
Keyword Content analysis, Facebook advertising, Dimensionality reduction, Random forest regression
URL Website http://www.jisb.tbs.tu.ac.th
ISSN 2465-4264
Abstract This study aimed to analyze the content presented on Facebook advertising to analyze the factors affecting the effectiveness of advertising, and consider the issues of factors that affect advertising efficiency in two topics: (1) Advertising Setting that includes Target Audience, Ad Bid, Ad Budget, Ad Placement, Ad Objective, and (2) Content Advertising that includes Type of Information, Caption, Image.
โครงการปริญญาโทระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ