A Structural Model of the Relationship between Marketing Efforts on Social Media, Brand Equity and Customer Loyalty with Airline Social Media Brands in Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Thadathibesra Phuthong
Title A Structural Model of the Relationship between Marketing Efforts on Social Media, Brand Equity and Customer Loyalty with Airline Social Media Brands in Thailand
Publisher Silpakorn University Research, Innovation and Creativity Administration Office
Publication Year 2562
Journal Title Humanities, Arts and Social Sciences Studies
Journal Vol. 19
Journal No. 3
Page no. 583-615
Keyword Marketing efforts, brand equity, brand loyalty, airline social media brands
Silpakorn University Research, Innovation and Creativity Administration Office, Sanam Chandra Palace Campus

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ