FACTORS AFFECTING CONSUMER'S PURCHASE INTENTION TOWARD JAPANESE CAR IN BANGKOK
รหัสดีโอไอ
Creator Morradok Thanomsub
Title FACTORS AFFECTING CONSUMER'S PURCHASE INTENTION TOWARD JAPANESE CAR IN BANGKOK
Publisher University of the Thai Chamber of Commerce
Publication Year 2563
Journal Title UTCC International Journal of Business and Economics
Journal Vol. 12
Journal No. 1
Page no. 143-166
Keyword Consumer's purchase intention, Consumer's behavior, Brand equity, Brand awareness, Brand association, Perceived quality, Brand loyalty, Japanese car
URL Website http://ijbejournal.com/
Website title ijbejournal
ISSN 1906-5582 (paper)
Business School

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

MorradokThanomsub.pdf
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ