MARKETING STRATEGIES AFFECTING CHINESE TOURISTS' DECISION MAKING AND LOYALTY TOWARD MEDICAL AND WELLNESS TOURISM IN THAILAND
รหัสดีโอไอ
Creator Yaowapa Pathomsirikul
Title MARKETING STRATEGIES AFFECTING CHINESE TOURISTS' DECISION MAKING AND LOYALTY TOWARD MEDICAL AND WELLNESS TOURISM IN THAILAND
Publisher University of the Thai Chamber of Commerce
Publication Year 2562
Journal Title UTCC International Journal of Business and Economics
Journal Vol. 11
Journal No. 2
Page no. 37-52
Keyword marketing strategy, decision making, tourists' Loyalty, Chinese tourists, medical and wellness tourism
URL Website http://ijbejournal.com/
Website title ijbejournal
ISSN 1906-5582 (paper)
Business School

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ