THE IMPORTANT FACTORS THAT INFLUENCE ON BUILDING BRAND LOYALTY TOWARDS CHANG'AN CAR BRAND IN XI'AN CITY, SHAANXI, CHINA
รหัสดีโอไอ
Creator Zhaoyang Li
Title THE IMPORTANT FACTORS THAT INFLUENCE ON BUILDING BRAND LOYALTY TOWARDS CHANG'AN CAR BRAND IN XI'AN CITY, SHAANXI, CHINA
Contributor Sirion Chaipoopirutana
Publisher University of the Thai Chamber of Commerce
Publication Year 2557
Journal Title UTCC International Journal of Business and Economics
Journal Vol. 6
Journal No. 2
Page no. 119-132
Keyword Brand Loyalty, Customer Satisfaction, Brand Trust, Price Fairness:Brand Affect, Brand Value, Brand Image
URL Website http://ijbejournal.com/
Website title ijbejournal
ISSN 1906-5582 (paper)
Business School

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ