Driving Forces of Students Learning Outcome of EFL Blended Learning in Sichuan, China
รหัสดีโอไอ
Creator Xiaohui Li
Title Driving Forces of Students Learning Outcome of EFL Blended Learning in Sichuan, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title AU-GSB e-Journal
Journal Vol. 18
Journal No. 3
Page no. 1-9
Keyword Learning Outcome, Blended Learning, Self-Efficacy, Teacher Behavior, Behavioral Engagement
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/AU-GSB/article/view/8140
Website title AU-GSB e-Journal
ISSN 1906-3296
AU-GSB e-Journal

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ