Determinants of Brand Loyalty and Brand Equity in Personal Health Assistant Services for Hypertension Patients of a Private Hospital in Thailand
รหัสดีโอไอ
Creator Artirat Charukitpipat
Title Determinants of Brand Loyalty and Brand Equity in Personal Health Assistant Services for Hypertension Patients of a Private Hospital in Thailand
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2567
Journal Title AU-GSB e-Journal
Journal Vol. 17
Journal No. 3
Page no. 1-10
Keyword Brand Loyalty, Brand Image, Brand Equity, Hypertension, Health Assistant Services
URL Website http://www.assumptionjournal.au.edu/index.php/AU-GSB/article/view/7304
Website title AU-GSB e-Journal
ISSN 1906-3296
AU-GSB e-Journal

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ