Creator
100 ผู้แต่ง(บุคคล) Shanhe Huang
Title
245 ชื่อเรื่อง Factors Affecting User's Continuance Intention of Using Travel Apps in Guangdong
Contributor
700 ผู้แต่งร่วม (บุคคล) Napawan Kananurak
Publication Information
 
ข้อมูลชุดที่ 1
 
260 สำนักพิมพ์ University of the Thai Chamber of Commerce
260 ปีที่พิมพ์ 2022
773 ชื่อวารสาร Journal of Family Business and Management Studies
773 ปีที่(Vol.) 14
773 ฉบับที่ (No.) 1
773 หน้าที่ (Page no.) 97-106
Keywords
650 หัวเรื่อง Travel App
650 หัวเรื่อง Continuance Intention
650 หัวเรื่อง ECT
650 หัวเรื่อง ECM
URL Digital File
505 Uniform Resource Identifier https://www.fbmsjournal.com/wp-content/uploads/2022/07/chapter06_V14-N1.pdf
URL Website
856 Link text www.fbmsjournal.com
Website title
856 Name of location of host fbmsjournal
ISSN
022 International Standard Serial Number 2821-9643(online)
abstract
520 สาระสังเขป Exploring factors affecting users' continuance intention of using travel apps has profound theoretical and practical significance for improving the relationship between travel app companies and user groups and for enhancing the competitiveness of companies. On the basis of Expectation Confirmation Theory, Expectation Confirmation Model and relevant literature, this study selects perceived usefulness, confirmation, satisfaction, continuance intention, and introduces trust and habits to propose hypothesis and research model. Reliability and validity analysis, factor analysis and Structural Equation Model analysis were carried out. Finally reveals factors affecting user's continuance intention of using travel apps in Guangdong, and the relationships between variables.
ลำดับ เอกสาร