รหัสดีโอไอ 10.14456/ssa.2015.23
Creator 1. Melam Zangmo(ชุดที่1)
2. Wasin Liampreecha(ชุดที่2)
3. Sujinda Chemsripong(ชุดที่3)
Title The influencing factors of customer retention in airline industry: a case of drukair royal Bhutan airlines
Publication Year 2015
Journal Title Social Science Asia
Journal Vol. 1
Journal No. 3 (March)
Page no. 84-92
Publisher National Research Council of Thailand
Keywords Service quality,Customer,satisfaction,Customer loyalty,Airline,Drukair, Bhutan
ดิจิทัลไฟล์ Digital File

บรรณานุกรม

1. Melam Zangmo(ชุดที่1)
2. Wasin Liampreecha(ชุดที่2)
3. Sujinda Chemsripong(ชุดที่3)
. (2015). The influencing factors of customer retention in airline industry: a case of drukair royal Bhutan airlines.
       : National Research Council of Thailand.
1. Melam Zangmo(ชุดที่1)
2. Wasin Liampreecha(ชุดที่2)
3. Sujinda Chemsripong(ชุดที่3)
. 2015. "The influencing factors of customer retention in airline industry: a case of drukair royal Bhutan airlines".
       : National Research Council of Thailand.
1. Melam Zangmo(ชุดที่1)
2. Wasin Liampreecha(ชุดที่2)
3. Sujinda Chemsripong(ชุดที่3)
. "The influencing factors of customer retention in airline industry: a case of drukair royal Bhutan airlines".
       : National Research Council of Thailand, 2015. Print.